Vi har öppet

Gårdsbutiken är egentligen alltid öppen, bara nån är hemma. På vintern kan det dock vara skäl att höra efter innan man kommer.
Tel. +358 (0)457 342 0784
Café Svarta Maran öppnar 1.6 2013 och har öppet lö-sö i juni 12.00-17.00
Efter midsommar - 11 augusti öppet alla dagar 12.00-17.00
Välkomna!

fredag 26 februari 2010

Halsband i lin

Halsband av vaxad lintråd och glaspärlor. Skira och rustika på samma gång.








Smyckena går under namnet Eliza
Jag gör aldrig två som är precis lika, men man kan ju själv låta sej inspireras av det man gjort ibland.












2 kommentarer:

  1. Fina, fina! Jag är så förtjust i mitt röda med den stora orangea pärlan fram. det har jag när jag ska fin eller behöver muntra upp mig själv.

    SvaraRadera
  2. Kul att höra! Har börjat göra glaspärlor nu också, började i november, skulle inte vilja göra annat. Kommer bilder så småningom.

    SvaraRadera