Vi har öppet

Gårdsbutiken är egentligen alltid öppen, bara nån är hemma. På vintern kan det dock vara skäl att höra efter innan man kommer.
Tel. +358 (0)457 342 0784
Café Svarta Maran öppnar 1.6 2013 och har öppet lö-sö i juni 12.00-17.00
Efter midsommar - 11 augusti öppet alla dagar 12.00-17.00
Välkomna!

måndag 10 maj 2010

Vad jag roat mej med



Förra veckan var det ganska många tackor som behagade lamma, så jag tillbringade stor del av tiden i fårhuset, men mellan verserna roade jag mej med att göra lite smycken. Det värsta är att man blir lite manisk och det nästan är svårt att sluta. Det är bara så roligt!
Har gjort lite lampworkpärlor också, som jag tänkt ska bli örhängen. Jag visar dem när de är monterade.







Den här veckan har jag tänkt syssla med tennsmide och packning av ull som ska skickas till ett spinneri för att bli vackert garn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar