Vi har öppet

Gårdsbutiken är egentligen alltid öppen, bara nån är hemma. På vintern kan det dock vara skäl att höra efter innan man kommer.
Tel. +358 (0)457 342 0784
Café Svarta Maran öppnar 1.6 2013 och har öppet lö-sö i juni 12.00-17.00
Efter midsommar - 11 augusti öppet alla dagar 12.00-17.00
Välkomna!

tisdag 15 juni 2010

Blå nyanser


Fotograferade några smycken i blå toner i dag när jag kom hem från Eckerö. Jag var till Post- och Tullhuset där Ålands slöjd och konsthantverk ska ha butik i sommar, den öppnar på lördag, så jag var dit med lite av mina produkter. Ann och Eva-Len var där och ställde i ordning. Det kommer att bli riktigt fint, de är så duktiga.
Det har varit rätt kallt och ruggigt här i dag, men nu på kvällen har solen tittat fram lite och då blir det ju alltid lite rarare.


2 kommentarer:

  1. De blå hjärtörhängena var jättesöta, finns dom i Eckerö?

    SvaraRadera
  2. Tack! Inte just dom, men liknande finns på Formriket i Eckerö. Jag försöker göra alla smycken lite olika, men det kan naturligtvis bli varianter på samma tema.

    SvaraRadera